BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

anda orang yg ke :

like it ? just click :D

theBOSS

My Photo
lenk derawkin'sowtness
tawau, SABAH, Malaysia
wanna know me ? i'm lenk . 6teen years old . smk kinabutan where i sch . my attitude is so DIFFERENTS with eu all . hee . i do this blog just wanna write anything about what happen to me until i die . since eu oredy read this , i hope eu will follow me and wanna be friend with me . i don't like person who like to SABOTAGE other . that is more than FUCKIN' DAMN BITCH ! . hee ;D . thats all about me . hope eu follow me ;)
View my complete profile

blurr ! =='

huu ! nak mula cm na yaa ? hmp , actually ak update nhe tyme ak penad . hee ;) . penad ak cuz bnyk tul urusan mw pndah sch nhe boa . bnci ak m'urus ! bkin penad , nda pa jgak lw 1 sax mw d urus , enhe bkn maen bnyk . huu ! menyusahkn btul pndah sch nhe . bnyk yg tnya napa ak mw pndah sch , ak ckp laa 'ak mw pndah laa , bnyk soal plak qamue nhe' . hha ! well , ak boa nhe . mna pena baek ngn urnk . hha ! [ evil ] wkwk ! lolx :D . hmp , ak pown netaw pa tjuan ak mw pndah , tpy toe sax laa ak ckp , ak mw pindah . hha ! kpd seseapa yg b'tnya lagi , maaf .. jwapan saya akn tetap sma ! hha ! sengaja mw pndah . gy b'gatal sax ak tw . hha ! ;D . k laa . penad nhe . mw out . c yeah ! daa ;D

0 comments: