BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

anda orang yg ke :

like it ? just click :D

theBOSS

My Photo
lenk derawkin'sowtness
tawau, SABAH, Malaysia
wanna know me ? i'm lenk . 6teen years old . smk kinabutan where i sch . my attitude is so DIFFERENTS with eu all . hee . i do this blog just wanna write anything about what happen to me until i die . since eu oredy read this , i hope eu will follow me and wanna be friend with me . i don't like person who like to SABOTAGE other . that is more than FUCKIN' DAMN BITCH ! . hee ;D . thats all about me . hope eu follow me ;)
View my complete profile

changing mind =='

holla ! hmp , ak malu mw ckp . hha ! [ pdahal slama nhe teda kmalun xP ] ak nda jd pindah sch . hha ! lawak ka ? adeiyh , ktawa boa qamue . haha ! bear laa nda lawak . ktawa jak . lolx ;D . hmp , story`y gnhe , ak da tekad mank nemaw pindah . bru jak td ak tanam azam tuk mulakn hdup bru . hha ! beasa laa kn . remaja gtoe . hha ! remaja meh ak ? eaa ka ? hha ! [ kylik da ak ] bear laa ak tabur bakti da kinabutan toe . ak mw harumkn SMK KINABUTAN d mata sabah . hha ! 1st tawau dlu , bru sabah , bru malaysia . wkwk ! INSYA'ALLAH . ;) just doakn laa :) . hmp , so etoe jew story tuk ary nhe . t ak update lae qaw yaa blog ? syg qaw my bloggie ! <3 muaahh ! 





syg my sch nhe <3 ;D

0 comments: