BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

anda orang yg ke :

like it ? just click :D

theBOSS

My Photo
lenk derawkin'sowtness
tawau, SABAH, Malaysia
wanna know me ? i'm lenk . 6teen years old . smk kinabutan where i sch . my attitude is so DIFFERENTS with eu all . hee . i do this blog just wanna write anything about what happen to me until i die . since eu oredy read this , i hope eu will follow me and wanna be friend with me . i don't like person who like to SABOTAGE other . that is more than FUCKIN' DAMN BITCH ! . hee ;D . thats all about me . hope eu follow me ;)
View my complete profile

about blog ak :)



hey hey , mesti kamu ketawa tngok BLOG ak kan ? hha ! well . ak sengaja bha bwad BLOG gnhe nhe . hmm , nak tw kenapa ? aduhh ! mw gak kamu tw bha . nda pyh laa bha yaa ? hee . cbuk setjak kamu mw tw bha . hha ! hmm , okok . mw tw kenapa ak bwad BLOG yg alaa2 pink nhe ? 

  • 1st , ak mank suka background cm nhe . ( etoe suka ak laa kan ? blog ak .) 

  • 2nd , ak nda tw cra mw cri background yg bgus2 / semad2 / cntik2 cm kamu . ( beasa , budak bru ba lg ak nhe b'blog )

  • 3rd , ak suka pink . hha ! yeah . thats me bha sygs . ak suka colour PINK ! ( ngada2 kn ak ? )

  • 4th , lagu ak ? hha ! yeah . bnyk lagu yg agak jiwang sedikit . hee . beasa . ak kan RAWK ! :P (  tapuji kn :D )

  • lastly , ak tgh usaha nak bwad header tuk blog ak nhe . hee . nda pndai ak . law ble , seapa yg pndai toe , tlong ajar ak bha . i NEED ur helps sygs :) 

hmmm , thats y knapa blog ak cm nhe . so , klu korang baca , jgn nak gelak ! [ eh , i tngok eu GELAK ! eu nak kena sepak ke ? ] :P hha ! well . overall , this blog masih dlam PEMBINAAN . hope eu all enjoy baca :) thanks READER ! 



0 comments: