BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

anda orang yg ke :

like it ? just click :D

theBOSS

My Photo
lenk derawkin'sowtness
tawau, SABAH, Malaysia
wanna know me ? i'm lenk . 6teen years old . smk kinabutan where i sch . my attitude is so DIFFERENTS with eu all . hee . i do this blog just wanna write anything about what happen to me until i die . since eu oredy read this , i hope eu will follow me and wanna be friend with me . i don't like person who like to SABOTAGE other . that is more than FUCKIN' DAMN BITCH ! . hee ;D . thats all about me . hope eu follow me ;)
View my complete profile

jumaat yg indah ;D

hey pepies ! lama x post entri kan ? hee . bkn apa , busy lorh . hha ! busy ka ak yaa ? hmmm , kali laa . hha ! hmmm , entri ak hari nhe xda kena mngena pown dkat tjuk JUMAAT YG INDAH toe . hha ! sajesaje letak gtoe . hee . tw laa ak nhe kn . kadank sowt gak . hha ! well da nama pown LENGLENK THE RAWKIN'SOWTNESS . hha ! nama fb ak bha toe . bkn nma kat  IC . hee . gylaa ka ak mw letak nma gtoe . hee . hmmm , actually , ak RINDU dya . ak netaw laa gak . hmm , tpy , ak just mw ckp yg ak SAYANG GYLA KAT KAW ! HEE . hmm , ok laa peps . got to go . c yeah ! bubye ;D

0 comments: